Hos Hall

Hejsan. Idag vaknade jag tidigt av mej sj. typ halv tio. Jag och mamma åkte in till stan för typ titta på höstskor elr så men jag vet inte riktigt vad jag vill ha så köpte inget. efter de så käkade jag och städade och efter det så stack jag och mötte hall. Vi har nyss kommit hem till henne nu efter en ganske lång fotopromenad. Vi får väl se om jag kanske visar nån bild här på bloggen. Men nu så sitter jag här vid hennes data och chillar medans hon duschar. Sen senare blir det att STicka hem till mej med henne och linda för att kolla på film. Kommer bli kul.
ha det bra hörrni!
fin bild sen sommarlovet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.