Vinterjacka, metiorer & bibel

sho!
Igår så åkte jag in till stan med mamma. Hittade en jätte skön vinterjacka. Egentligen ganske lik min andra, fast denna är inte alls så långt. Det är bra. Sen så beställde som hem ett par skor till mej, för de hade inte rätt storlek & ett par jeans har jag också paxat i rätt storlek när dom kommer in. Sen är jag ganske redo för hösten tror jag. Sen så när vi kom hem så städade jag, pluggade lite och duschade. Sen så bar det av på 7års kalas. Vart trevligt. Det skulle vara ett metiorssvärv som man skulle kunna se. så vi kollade lite då och då. Plötsligt såg vi faktiskt. Tror jag såg närmre  stycken. Men man fick typ nackspärr efter att man stått med huvudet rakt upp ett tag. Men ja. Idag så pluggar jag för fullt! Skriver inlämningar & tmt och massa skit. vid fyra så ska jag vara i kyrkan. Ska möta dom andra lite innan. Vi ska nämnligen få biblar för vi ska konfimeras sen till sommarn. Vi ska gå på sommarn istället. Då går man två veckor alla vardagar, så man slipper det nu. Såg innan idag att konfalägret kommer vara på min födelsedag. kul.... nee.
aa. nu så ska jag fortsätta skriva. hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.