studiedag, mormor & morfar, Plugg

Hej mina fina! Var en välbehövlig studiedag idag. Var så himla trött igår så skönt att sova ut lite extra. När jag vaknade så fixade jag mej lite och sen så gjorde jag lite smaskig smoothie & rostade mackor. ringde sen mormor och hon kom och hämtade mej. Har hunnit med att leka lite med kusin, plugga ganska mycke, baka & ta en liten promenad. Ätit goemat mat. Älskar mormors mat (:
Känns egentligen ganske segt att plugga på en studiedag, men jag har jätte mycket läxor, prov och inlämningar nu. No prov imorrn & jag fattar inte så mycket av det.
Aa. hoppas ni har haft en bra dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.