Musik & Bocrecention

Hola a todos!
Jadå det skulle föreställa spanske, men jag vet inte riktigt var det betyder, men det gör inte mej så himla mycket.
Jag cyklade för ett tag sen hem i srö regn, vilket inte var så jätte trevligt men jag kom hem iallafall. Nu sitter jag nere vid mamma & pappas dator och skriver en bokrecention & lyssnar på musik.
Hade no prov i går & matteprov idag. Jag tror det gick hyfsat iallafall. Man kan ju hoppas på det bästa! (:
Ikväll ska jag iväg och dansa. Alltid kul. Så nu måste jag fortsätta att skriva för det ska vara inlämnat imorrn. puss hej! (:

fin bild ellerhur? Bara någon sådär bild från datorn, har inga av mina bilder här. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.