Hemkunskap

Hej. Efter skolan stack jag hem till cajsabajsa. Vi pluggade lite & typ snacka & lyssna på musik? Sen skulle jag sticka hem men hon bytte om till springkläder och tog sin cykel också cykla vi hem till mej så ja kunne byta om. Sen så stack vi ut i mörkret på en liten spring tur. Eller ja. vi joggade och powerwalkade, men ni fattar ;D
sen hem, äta & nu pluggar jag på den sjukt äckliga hemkunskapen. Är typ 40 sidor? Inte okej asså, inte okej.
Mm nu måste ja fortsätta tja! ♥
Var det någon som sa tuffa? MHHMMMM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.