A

Fattar ni vad förvånad jag blev när jag fick A på hemkunskapsprovet? Helt sjukt. Nöjd kan jag säga att jag är iallafall. Sen vet jag inte om det har hänt så mycket annat... Idag så.... nej inget roligt. Nu sitter jag hemma och har ätit en rostad macka. nu måste jag plugga & sen ska jag dansa. Kvällen blir väl som onsdagskvällar brukar vara. Detvillsäga komma hem från dansen, Packa till idrotten imorrn, Kolla på Hawaii 5-o, plugga & sen sova. Typ?
Nej nu ska jag slua skriva helr ointressanta saker. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.