När man har tråkigt.

VAD HETER DU?
Johanna Bengtsson
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT:
Nepp
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
Ibland, är det konstigt?
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Något antar jag?
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:

aah<3

BRUKAR DU GOOGLA?

absålut
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
Ja
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
nej
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
tre
HUR SVARAR DU I MOBILEN:
hej det är johanna
VEM RINGDE DIG SENAST?

nico

BRUKAR DU KOMMA I TID:

är lite dålig på det, alltid i sista minuten. men jag jobbar på det
NÄR MÅR DU BRA:

när jag får vara med mina fina vänner och familj, och när alla mår bra
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
vet inte, står hellre bakom kameran
HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött
ÄR DU SMART:
ibland?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ja det hade jag
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:.

oboy, mjölk eller juice

ÄR DU BLYG?

om jag inte känner folk, så ja, annars inte speciellt
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
nej.

VAD GÖR DU IMORGON?

typ gudskänst, sen någonting med sången

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?

jobbiga människor som tror de är bättre än vad de är, och döden
VAD LÄNGTAR DU TILL?
julen, faktiskt
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1997

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
ja visst. kapsyler, bullpapper och paljetter. fast ne
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
nej
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
förra veckan tror jag, åt någon film
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
ja, glasögon
HAR DU NÅGON PIRCING:
bara öronen, om det räknas?

VILL DU GIFTA DIG:
ja
GILLAR DU ATT DANSA:
ja, det är jätteroligt
TYCKER DU OM SUSHI:
aldrig smakat det
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
ja
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
ja, tyvärr

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:

krossa alla fönster

KAN DU LAGA MAT:

absålut, jag är grymm i köket

BLIR DU BRA PÅ KORT:

nej det händer tyvärr inte ofta

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
någon vän
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sova
HAR DU SNYGGA SKOR:

antar det? snygga enligt mej iallafall

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
godmorgon

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej

TRE FAVORIT FÄRGER:
marinblått, svart och grått
VAD ÄR KLOCKAN NU:

23:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.