I gues im just a sucker for love. yeah

hej! Dagen har rullat på snabbt tycker jag? var uppe innan nio (!) idag, för skulle på konfimations-sak kl 9. Sen varade det till 12. Sen hemma. Städade lite. Sen ut och fota med nico, men blev inte så mycket fotat. Vi stack bort till affären. Det är ju fars-dag imorgon. Vi hade skit kul inne på utemarknaden. Skrattade så jag hade ont i magen. Här är några bilder jag tog idag. Hade tänkt att lägga upp lite så allmänna bilder i ett inlägg. Vi får se när det kommer. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.