Första November.

redan november. sen blir det helt plötsligt december & sen är det jul (!) Är jag konstig?, för jag börjar redan känna att jag måste komma på julklappar.... Är så himla dålig på det. Jaja. blir väl till att fundera lite på det. Jag vet nog iallafall ganska så bra vad jag själv önskar mej.
Idag ska jag gå ut lite snart & hjälpa till i trädgården, och igår så krattade jag löv. Känner mej ganska duktig. Senare kanske jag sticker till fritan en stund. Vi får se om jag tyar.
Sen imorrn kanske jag ska till mormor & morfar? Ska nog ringa dom senare och höra om dom har nått för sej imorrn.
Va ju förresten hon becca igår, vi hade kul. Mycket skratt ialf. haha. ja.. :)
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.