Fars-dag

Sov till halv ett idag. Välbehövlig sovmorgon. När jag vaknade så skulle vi äta. Det är ju farsdag så det blev kalkon till middag. Det var gott, länge sedan jag åt det. Sen så kollade jag lite på film, duschade och sen åkte vi till mormor och morfar. Fick kakor och tårta. Kollade lite på film och tv. Vi var kvar där ganska länge, så sen så åt vi lite mat. Men det var knappt så man orkade någonting, efter allt man hade ätit. Nu är jag så jävla yr. det är helt sjukt. Men ska snart sova, jag hoppas det försvinner till imorgon då.
mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.