you don't deserve my tears, I guess that's why they ain't there.

Hallåhallå! Orka vara inne vid datan när de nu äntligen är så varmt? elleer hur!
Men ah. igår & idag har jag varit med NIco. igår så fotade vi först lite, men det var så himla varm så vi cykla ner t tocken, men badkläder haede vi ju dock inte med oss, så det fick bli ett härligt kvällsdopp lite senare. super skojj dag! sen idag så drog vi till hälleviksbadet, där julia också väntade på oss. Massa bad och sol.härligt. Jag hoppas ni också njuter av solen! är verkligen jätteglad att det kommer tillbaks. & som jag har fattat det så ska det vara bra väder "ända" tills fredag. så det blir att vara ute mycket nu! Hadetbra! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.