Segt blogg.se?

a asså det var assegt när jag skulle logga in nu... typiskt men efter kanske  försök så funka de. Idag har jag vatt me Linda. Skit skojj. Haha vi har bakat typ as mkt xd Först så gjorde vi panacotta, men så saknade vi nått sak så vi fick cykla och köpa det borta på macken. Precis när vi kom ut så öppnade sej himlen och jag kan säga att vi var ganska så blöta asså... Ah så gjorde vi klart de, sen så gjorde vi en sorts kaka också haha. Sen så kolla vi på massa avsnitt av sex and the city. & efter det badade vi  ett braa tag & så åt vi hamburgare. Haha snacka om att va mätt & ha ont imagen efter allt haha. Sen så chillade vi ett bra tag & snackade typ. Sen åkte ja hem typ nån gång innan 10? Iallafall jätte skojj dag. Tack linda! <3
Nu så ska jag kolla på lite SATC avsnitt. lånade en hel sesong av linda (a'
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.