Dag 1 - Presentera mej själv.

Börjar idag istället.
Ja.. Jag heter då Johanna och är 14 sommrar gammal. Bor i en liten håla i södra sverige med min familj & Lille katt. Jag älskar att fotografera. Tycker det är superroligt och jag gör det tillsammans med min nikon d3100 som jag fick i julas. Har också ett lite större zoomobjektiv + det vanliga man får med då. När jag inte ärni skolan (ifs sommarlov nu, men ändå) så är jag med kompisar, dansar eller ja, något annat. Jag tycker också om att shoppa och resa.
Till hösten, eller om nio dagar rättare sagt, så börjar jag åttan & ska få mina första betyg.. Lite läskigt.
Nej asså jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, så det får bli såhär. puss!


mm... fin egobild här va... !!

Kommentarer
Postat av: nico :)

Alltid lika vacker :)♥

2011-08-09 @ 23:09:56
URL: http://nicoletamilitaru.bloggplatsen.se/
Postat av: Johanna

jo precis, vi säger så. <3

2011-08-10 @ 09:58:24
URL: http://aliicejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.