Onsdag.

Tjenare hallå!
Idag så har ja vatt i skola. Började som vanligt vid tio över åtta. Sen typ musik, och massa annat. Käkade & sen efter de så tog vi skolfoton. Brukar alltid se så konstig ut på sånna foton, men man kan ju hoppas på det bästa? ja. sen efter de så var de mer skola. sen hem, typ va vid datan lite. Mammi kom hem vid halvfem. Då hade hon köpt min mobil åt mej. Som ja visade i förra inlägget. ♥ Sen så åt ja & sen så iväg och dansa.
Nu har ja typ gjort lite mat, för imorrn så ska vi typ ha beatch dag? Så ska åka meed becca dit & sen imorrnkväll är det dans igen. jaddåå. Ah vi hörs ! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.