Nico, johanna, linda & maja

igår & natten har spenderats med nico, johanna, linda & maja. Fett skojj. Började med att vi va inne i stan, dom åt pizza och så. Fast ja hade redan ätit hemma. Sen gick vi runt lite istan. Hem till johanna. Kolla på film. Sen gick vi ut en stund. somnade nog vid tre eller fyra tror jag?  Kommer nog bilder senare. men nu är jag så trött att jag inte orkar lägga in bilderna. Ska bara vara hemma hela dan och ta det lungt. Kolla på film elr nått sånt. Packa upp måste ja me göra. Ja. Hoppas jag kan somna i kväll, för annars kommer jag vara fett trött asså! hehe. Hoppas ni har haft en bra helg. pusshej!
inte så passande bild, men ah. solnergång någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.