Kristianstad

Efter skolan idag så åkte jag in till kristianstad med Linda & Becca. Vart jätte roligt, bortsätt från att de var typ en jätte äcklig gubbe som typ... Inte riktigt följde efter men. assså jag vet inte riktigt. äcklig var han iallafall!
Vi gick där i nårra timmar, snackade, kollade runt, åt lite & köpte lite. Sen tog vi tågen hem, chillade en liten stund i stan sen åkte vi hem. Hemma väntade en hemmagjord pizza. Det vart gott :D Efter de har ja bara typ chillat.
Hoppas ni har haft en bra dag. Puss! ♥

Ring från Kappahl

Hårklämmor från h&m

Vanligt svart linne från cubus.
.
Ja det var det. Inte jätte kul saker;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.