I don't think about risks much. I just do what I want to do. If you gotta go, you gotta go.

Hallå där!
Vaknade imorse av klockan vid halv tio. Måste ju faktiskt försöka stiga upp lite nu, annars kommer jag aldrig fixa att komma upp till skolan. Iallafall på torsdag så går ja bara i skolan en halvtimme. har typ utvecklingssamtal klockan nio till halv tio. Sen ledig. och på fredag borjar jag 10, så det är ändå ganska lungt.
Idag så har jag jobbat lite, sen käkat & ah nu sitter jag vid datorn. Senare så blir det att grilla med tjejerna på tocken. Får ju passa på nu när det går med vädret. Drar med mej kameran, så det kommer att komma bilder senare. :D
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.