Goderkväller!

Hej på er!
Dagen har jag varit i skolan. (daaahh) haha. nej men typ haft första hemkunskapen för åttan. Vi gjorde köttfärs soppa & slajmig kräm. Jajamen, där ser man. Sen första spanskan. Ja jag kan väl iallafall säga vad jag heter. Hur bra är inte det? ;) Typ efter skolan hem & plugga lite. Mormor kom med fett mycket björnbär. Massa med liter. Hehe. mums! Sen så käkade jag, duschade, va ute en liten stund och sen så stack jag till fritan. Ja där var det absålut trevligt! Men jag åt nog liite för mycket kakor. Hehe. inte bra johanna. fyy.
Nu så har jag nyss plockat fram lite kläder och smycken pch så till imorrn. Fotografering blir de då. Yesbox.
Sen torsdag är det typ beatchdag & fredag ska vi typ åka till kristianstad. Tufft...... ne.
ha det bra! ska sova nu. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.