Dag 7 - I min väska

Eheh jag visste inte vad jag skulle skriva för pinsammt minne igår, kom inte på något. Jomen visst har det varit saker som vatt sjukt pinsamma, men sen efter ett tag så känner man lixom äh, det var inte så pinsammt. Så jag tar närste dag istället. Om jag senare skulle komma på ett pinsammt minne så skriver jag det senare. hehe. Så nu blir det för dag sju - I min väska.
.
Jag kan inte riktigt bestämma mej vilken väska jag ska välja, men vi kan väl ta Min lilla väska, det blir ju inte så jobbigt då. Hehe.
Denna väskan fick jag i julas av mina kusiner. Har en till liknande men denna är lite bättre för den är lite större.
typ mobil, plåmbok. ah ni kan väl se själva. hehe. Interssant. Nee.
och så väska dåja. ehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.