dag 4 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

Ganska nytagen iallafall, igår kväll togs den, men då gick det inte att ladda upp...

★. Jag tycker jätte mycket om att ha ringar på mej.

★. Jag älskar när trevliga saker bara händer, 

★. Jag tycker om att klä mej enkelt, men ändå så att det blir snyggt & "piffa" med fina smycken.

★. Jag följer jättemånga bloggar varje dag, nästan för många. hehe

★. Jag vill verkligen åka till typ New York, Los Angeles, Miami & massa sådna städer.

★. Jag är beroende av musik. 

★. Jag tycker värkligen inte om spindlar, uuwwwkk.

★. Jag skulle vilja tatuera mej. 

★. Jag älskar att fotografera.

★. Jag tycker att converse är dem bästa skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.