Dag 3 - Det här är jag beroende av.

Oj jag vet inte vad jag är beroende av.... Vänner kanske? Musik & facebook. Haha nej, men vänner är jag beroende av. Men asså ja, jag älskar mina underbart fina vännen. Som man kan lite på & säga allt till. Just nu sitter jag med två av dom. Så skönt att bara sitta och prata. Bara snacka ut om allt mella himmel och jord. Så absålut, jag är beroende av mina vänner. Och sen min fina familj & fina släkt. Jag är beroende av dem också. Kanske tillexempel en sommarkväll med familj och kusiner. Väldans härligt asså. Så ja. Jag är beroende av vänner, familj och släkt.
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

"kanske en sommakväll med familj och kusiner"

Det har det varit få av denna sommaren, men hållar absolut med dig! Kraam!

2011-08-14 @ 17:56:48
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja tyvärr har de inte blivit så många sånna kvällar.

Massa kramar!

2011-08-14 @ 21:57:26
URL: http://aliicejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.