Bilar 2.

Hallå där! Iförmiddes kom mormor och hämtade mej. Vi åkte dit, vid typ klockan tolv så åt vi mat & efter det så bjöds det på björnbär och jordgubbar till efterrätt. Gott kan jag lova er! Sen så bakade vi en kladdkaka & efter det gick vi ut ett bra tag, promenerade, fotagraferade & pratade typ. Tog en massa bilder, så dom kommer nog efter hand tror jag? Sen spela vi lite kort & typ kvart över sex ringde min morbror och skulle snacka me mej. Han typ undrade om jag ville hänga med på bio. Och det ville jag ju klart, så snabbt som attan var jag klar och blev sen hämtat. Då frågade jag var det var för film, för det hade jag inte funderat på. haha. men det var bilar 2 i 3d. Men den var ganske bra faktiskt ;p jajemen. Så dagen har vatt skojj.
Imorrn blir de först att jobba. Sen ska jag till nico tror jag, och sen vid 6 så ska jag & tjejerna sticka lite till jazzfestivalen. gå runt där och lite så ;p
sen efter de ska jag och linda sova hos nico.
Vi hörs!


bergan är abssålut tuff, asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.